Nu in de actie!

Tennisracket bespan actie

Sla nu je slag en profiteer van bij Van Duinkerken!
Kies een snaar, bespanning en krijg er een gratis grip bij.
Dit alles voor maar € 25,-
. Profiteer snel van deze geweldige aanbieding en verbeter je spel. Kom voor de actie langs in onze winkel.
*Let op deze actie loopt tot 31 maart

Kom naar de winkel

Meer korting

🎾 Profiteer NU van 10% KORTING op Sjeng Sports tennis kleding bij Van Duinkerken! Daarnaast ontvang je bij aankoop van € 50,- of meer aan Sjeng Sports producten een gratis paar tennissokken!

NIEUW bij Van Duinkerken: The Indian Maharadja. Om dit te vieren ontvang je bij elke aankoop van The Indian Maharadja een gratis demper voor jouw racket. Koop je een complete tennis set? Dan krijg je hier een paar mooie tennissokken bij!

Stijl, comfort & prestaties verenigd in één aanbieding. Sla je slag en scoor jouw ideale tennis outfit vandaag nog!

Bekijk alle tennis kleding

Alles voor je tennis- en padel avontuur

Van Duinkerken is de perfecte bestemming voor al je tennis- en padel outfits! Start je seizoen goed en profiteer bij ons van de beste tennis en padel acties. Of je nu een beginner bent of een professionele speler, wij hebben de beste selectie outfits en accessoires om je spel te verbeteren. Bekijk onze acties en het assortiment of kom langs in onze winkel!

Shop padel  Shop tennis

Scoor je nieuwe outfit

BJORN BORG Borg Half Zip Heren

BJORN BORG Highwaist Tonal Dames

BJORN BORG Borg Essential

BJORN BORG Ace Light Heren

SJENG SPORTS kensi

SJENG SPORTS kayley

SJENG SPORTS kensi

SJENG SPORTS Lady hooded jacket

SJENG SPORTS Lady hooded jacket

SJENG SPORTS Lady tee

SJENG SPORTS Lady hooded jacket plus

SJENG SPORTS Men jacket

SJENG SPORTS Men jacket

SJENG SPORTS Lady sleeveless top

SJENG SPORTS Lady jacket

TIP!

Hoe kies jij het juiste tennisracket?

Om jou te helpen de juiste keuze te maken bij het aanschaffen van een nieuw tennisracket hebben wij voor jou 5 Tips om de juiste keuze te maken!

Het is belangrijk om een tennisracket te kiezen dat bij jouw speelstijl en vaardigheidsniveau past. In dit artikel zullen we ingaan op de belangrijkste factoren om rekening mee te houden bij het kiezen van een tennisracket.

Laat je verrassen in onze winkel!

Kom vandaag nog naar onze online winkel en ontdek onze geweldige deals op de nieuwste collecties van toonaangevende merken. Of je nu op zoek bent naar een stijlvolle nieuwe outfit of de nieuwste technische snufjes, Van Duinkerken heeft het allemaal.

Onze ervaren en deskundige medewerkers staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte outfit voor jouw speelstijl. Wij bieden een ruime keuze aan stijlen en maten, zodat je altijd de perfecte pasvorm vindt. En met onze geweldige deals, krijg je waar voor je geld!

Alles voor het padellen

Ontdek de nieuwste collectie Padel rackets, ballen en accessoires in onze winkel. Kom nu naar onze winkel in Nijkerk voor de beste deals en speel als een pro op de baan!

ADIDAS Essnova Light
De nieuwe Adidas Essnova Light 2022 in kleur wit/blauw is verkrijgbaar bij vanduinkerken.com.

BABOLAT Air Vertuo
We willen allemaal punten scoren... we zijn allemaal AANVALLERS! Bij het bestuderen van het spel, hebben we verschillende spelerprofielen in kaart gebracht. En dan hebben we de superdynamische netspeler, die elke kans grijpt om naar het net te gaan en zijn snelheid gebruikt om kracht te genereren. Om het beste uit zijn spel te halen, hebben we de Air Vertuo ontwikkeld die gemakkelijke power biedt met een extreme hanteerbaarheid. Deze lichtere en soepelere versie van deze nieuwe generatie rackets zet je aan om uit het niets op te duiken en een AIR STRIKER te zijn.

BABOLAT BABOLAT RH Perf Padel Tas
De Backpack van Babolat is gemaakt van duurzame materialen en heeft drie vakken. De kleinere vakken kun je gebruiken om bijvoorbeeld sleutels of een mobiele telefoon veilig in op te bergen. Deze mooie tas trendy Babolat RH is geschikt voor het vervoeren van je padelspullen, schoenen en kleding.

BABOLAT Contact
Padel is een leuke sport. Iedereen die het ooit geprobeerd heeft, weet dat als je eenmaal begint, je er meteen gek op bent. Het comfortabele en lichte racket Contact is perfect als u een eerste racket wilt kopen. Veel speelplezier!