Comfort en kwaliteit van de beste merken

Waarom zijn wandelschoenen categorie B zo comfortabel? De zool is stevig maar nog wel buigbaar, wat wandelen veel minder vermoeiend maakt. Daarnaast zorgt het hogere model ervoor dat je enkels goed worden ondersteund. Bij Van Duinkerken vind je wandelschoenen van kwaliteitsmerken, zoals Meindl, Lowa en Hanwag, voor de beste prijs.

Koop jouw hoge wandelschoenen type B in onze online shop

Bij Van Duinkerken vind je wandelschoenen voor dames, heren en kinderen in verschillende kleuren, maten en prijsklassen. Weet je precies welke schoenen je nodig hebt? Bestel deze dan makkelijk en snel in onze webshop! Bestel je op werkdagen vóór 15.00 uur? Dan verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag. En bestel je voor meer dan € 75,-? Dan betaal je geen verzendkosten.

Kom passen in onze winkel

Weet je niet precies welke schoenen je nodig hebt en wil je verschillende modellen passen? Kom dan langs in onze winkel in Nijkerk. We zijn goed bereikbaar, 7 dagen per week geopend en adviseren je graag. Zeker weten dat jouw schoenen aan jouw wandelwensen tegemoet komen? Met behulp van onze gratis voetscan loop jij altijd de deur uit met het perfecte paar wandelschoenen.