Schoenen van kwaliteitsmerken

Wandelschoenen uit de categorie A/B bieden je voldoende steun, en hebben een soepele zool. Dit maakt ze uitermate geschikt om zowel op verharde als onverharde paden te lopen, voor wandelingen in licht, heuvelachtig gebied, en voor lange afstandswandelingen. Bij Van Duinkerken vind je wandelschoenen type A/B van de bekendste kwaliteitsmerken zoals Meindl, Lowa en Hanwag.

Koop jouw wandelschoenen type A/B in onze online shop

Toe aan nieuwe wandelschoenen? Als je precies weet wat je wil hebben bestel je jouw wandelschoenen type A/B eenvoudig en snel in onze online shop. Bestel je op werkdagen vóór 15.00 uur? Dan verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag. En bestel je voor meer dan € 75,-? Dan betaal je geen verzendkosten.

De voorbereiding op jouw wandeltocht begint in onze winkel

Wanneer je een flinke wandeltocht gaat maken wil je zeker weten dat jouw schoenen perfect zitten en tegemoet komen aan al jouw eisen. Je bent dan ook van harte welkom in onze winkel in Nijkerk voor een advies op maat. Met behulp van onze gratis voetscan kunnen we precies bepalen welke schoenen voor jou de beste keuze zijn. Zo weet je zeker dat je zorgeloos én comfortabel op pad kunt.