Op werkdagen besteld voor 15:00 dezelfde dag verzonden
opties voor Heren
Nu Populair
Zomerjassen

Shop nu onze heren zomerjassen! Bekijk ons ruime assortiment zomerjassen en kies uit verschillende kleuren en maten.

Zomerjassen
Truien en Vesten

Heren truien en vesten zijn een must-have in elke garderobe. Ze zijn zowel stijlvol als comfortabel en helpen je bij het creëren van stijlvolle en trendy looks.

Truien en Vesten
Zomerse schoenen

Shop nu de nieuwste collectie zomerse sneakers uit onze webshop! Ons aanbod bevat een grote selectie van topmerken zoals Hanwag, Lowa, Meindl en meer.

Schoenen
Zwembroeken

Bij Van Duinkerken kan jij een grote collectie zwembroeken vinden, variërend van sportieve zwembroeken tot vrolijke & casual zwembroeken.

Zwembroeken

Herenartikelen

Assortiment herenartikelen

Je vindt bij ons diverse herenartikelen. Bestel je voor 15u dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag.

Heeft u een vraag?

Kies een van onderstaande medewerkers om te chatten op Whatsapp, of stuur een email naar contact@vanduinkerken.com

Support Medewerker
Marketing Medewerker
Wij zijn te bereiken op 033 253 57 14 van 09:30 tot 17:00.