Wandelschoenen types A, B en A/B

Er wordt bij wandelschoenen gesproken over types A, B en A/B. Maar wat houdt dit in? het type of de categorie van een schoen heeft betrekking op het soort wandeling dat je gaat maken en de omstandigheden die je kunt verwachten.
Ben je een recreatieve wandelaar die vooral binnen Nederland wandelt op vlakke, doorgaans verhard terrein? Dan zijn wandelschoenen type A de perfecte match voor jou.
Houd je van lange (berg)wandelingen, dan geven wandelschoenen type B, ook wel bergschoenen genoemd, jou precies wat je nodig hebt. Wil je schoenen waarmee die je zowel kunt dragen tijdens lange wandelingen over oneffen terrein als tijdens je alledaagse bezigheden? Dan kun je niet zonder wandelschoenen type A/B. Wandelschoen en bergschoen in één!

Jouw schoenen snel in huis?

Ben je een ervaren wandelaar, en weet je precies welke schoenen aan jouw wandel wensen tegemoet komen? Bestel jouw wandelschoenen dan makkelijk in onze webshop! Bestel je op werkdagen vóór 15.00 uur? Dan verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag en heb je ze snel in huis. En wanneer je voor meer dan € 75,- bestelt betaal je geen verzendkosten.

Kom langs voor advies en een gratis voetscan

Weet je niet precies welke schoenen je nodig hebt, heb je advies nodig en wil je verschillende modellen passen? Kom dan langs in onze winkel in Nijkerk. Wij adviseren je graag! Met behulp van onze gratis voetscan loop jij altijd de deur uit met het perfecte paar wandelschoenen.