Op werkdagen besteld voor 15:00 dezelfde dag verzonden

Productnummer: 010121950149
EAN: 8717809917348

Betaalmethodes:

De Pro-user Diamant SG2 is een robuuste fietsendrager die geschikt is om maximaal 2 fietsen te dragen. Met een maximaal draaggewicht van 60 kg is deze drager bijzonder geschikt voor het vervoeren van zware elektrische fietsen, maar hij is ook geschikt voor stadsfietsen, kinderfietsen, racefietsen en mountainbikes. De fietsendrager is voorzien van frame klemmen die zorgen voor een stevige bevestiging van de fietsen, zonder belasting op het crankstel. De klemmen zijn afsluitbaar met sloten, zodat uw fietsen goed beveiligd zijn tijdens het transport. De brede wielgoten zorgen voor een stabiele rit en beïnvloeden het rijgedrag van uw auto nauwelijks. Een ander voordeel van de Pro-user Diamant SG2 is dat deze is uitgerust met een kantelmechanisme. Hierdoor kunt u de drager gemakkelijk kantelen, zelfs wanneer deze volledig beladen is, waardoor u gemakkelijk toegang krijgt tot de kofferbak van uw auto. Dit maakt deze fietsendrager zeer handig in gebruik. Kortom, als u op zoek bent naar een robuuste en betrouwbare fietsendrager die geschikt is voor het vervoeren van zware elektrische fietsen, dan is de Pro-user Diamant SG2 een uitstekende keuze. Met zijn stevige frame klemmen, brede wielgoten en kantelmechanisme biedt deze fietsendrager een veilige en gemakkelijke manier om uw fietsen te vervoeren.
Eigenschappen "PRO USER Diamant Sg2"
Aantal fietsen: 2
Breedte cm: 115_CENTIMETER
Fietsbevestiging: Frame
Gewicht: 17_KILOGRAM
Hoogte cm: 67_CENTIMETER
Kantelbaar: Ja
Kleur: Diversen
Lengte cm: 54_CENTIMETER
Maat: NS
Materiaal: Aluminium, Staal
Positie fietsendrager: Trekhaak
Type fietsendragers: Fietsendragers auto
Type product: Fietsendrager
aantal per verpakking : 1

Heeft u een vraag?

Kies een van onderstaande medewerkers om te chatten op Whatsapp, of stuur een email naar contact@vanduinkerken.com

Support Medewerker
Marketing Medewerker
Wij zijn te bereiken op 033 253 57 14 van 09:30 tot 17:00.