DIDRIKSONS Tanja Dames

Maat
Productnummer: 010153010122

Betaalmethodes:

Eigenschappen "DIDRIKSONS Tanja Dames"
Collectie: Herfst / winter
Geslacht : Dames
Kleur: Rood
Maat: 44
Sport: Wandelen
Type product: Winterjas
Merk "DIDRIKSONS"
Didriksons is een bekend merk in de wereld van outdoor kleding en bescherming. Het bedrijf is opgericht in 1913 en sindsdien is het uitgegroeid tot een internationaal erkend merk voor degenen die op zoek zijn naar kwalitatieve en stijlvolle kleding en accessoires voor buiten. Didriksons biedt een uitgebreid assortiment aan jassen, broeken, handschoenen en andere producten die zijn ontworpen om de drager te beschermen tegen regen, wind, sneeuw en koude temperaturen. Alle producten zijn gemaakt met de hoogste kwaliteit materialen en zijn ontworpen met de gebruiker in gedachten. Bij Vanduinkerken.com kun je deze kwalitatieve producten vinden en direct bestellen.

Meer producten van DIDRIKSONS bekijken

DIDRIKSONS