Tip!

De beste wintersport deals

Handschoenen en wanten

Comfortabele handschoenen en wanten voor warme en droge handen tijdens elke afdaling

Handschoenen en Wanten

Wintersport kleding

Voor wintersport ben je hier aan het juiste adres. Bekijk ons assortiment wintersportkleding en vind jouw ultieme outfit.

Wintersport Kleding

Thermokleding

De basis laag voor iedere uitdaging! Bekijk hier alle thermokleding om je comfortabel te houden tijdens jouw zomer of winter activiteiten.

Thermokleding

Skibrillen & Goggles

Zorg dat je klaar bent om de piste af te gaan! Bestel voor 15:00 je goggles, dan worden ze vandaag nog verzonden.

Skibrillen & Goggles

Veelgestelde vragen: Van Duinkerken

Hieronder staan veelgestelde vragen van onze klanten:

• Hoe moet ik een product retourneren?
    Voor informatie over het retour sturen van je bestelling of een deel hiervan kan je kijken op de pagina retouren. Hier wordt exact uitgelegd hoe het werkt
  • Wat zijn de openingstijden van de winkel?
    Onze winkel is van maandag t/m vrijdag geopend van 09:30 - 18:00, zaterdag van 09:30 - 17:00 en op zondag van 12:00 - 17:00. Voor meer informatie klik hier.
  • Door welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?
    Van Duinkerken maakt gebruik van de bezorgservice van DHL
  • Kan ik mijn gasflessen inleveren bij Van Duinkerken?
    Ja, je kan bij ons je oude gasflessen inleveren en dan gelijk weer een nieuwe meenemen.