Op werkdagen besteld voor 15:00 dezelfde dag verzonden

Productnummer: 010107270149
EAN: 8717524650612

Betaalmethodes:

De 123 products Tank- en leiding reiniger vuilwater is een krachtige en effectieve oplossing voor het reinigen van tanks en leidingen die vervuild zijn met vuilwater. Dit product is speciaal ontwikkeld om vuil, vet en andere organische stoffen af te breken en te verwijderen, waardoor uw tanks en leidingen weer schoon en hygiënisch worden. De reiniger is gemakkelijk in gebruik en kan worden toegepast op verschillende oppervlakken, waaronder staal, beton en kunststof. Het kan worden gebruikt in diverse toepassingen, waaronder het reinigen van rioolbuizen, vetafscheiders, afvoeren en tanks. Het product is geschikt voor zowel professioneel als particulier gebruik en kan worden gebruikt in diverse sectoren, waaronder de voedingsindustrie, de horeca en de agrarische sector. Kortom, de 123 products Tank- en leiding reiniger vuilwater is de ideale oplossing voor het grondig reinigen van uw tanks en leidingen en het verwijderen van hardnekkig vuil en vet. Het is een veilige, effectieve en milieuvriendelijke oplossing die zorgt voor optimale hygiëne en een langere levensduur van uw installaties. TIP! Gebruik na het reinigen, om eventueel te ontkalken, de Decal Ontkalker. Hiermee haalt u de kalkaanslag uit het watersysteem en boiler.
Eigenschappen "123 PRODUCTS Tank- leiding reiniger vuilwater"
Inhoud: 1_LITER
Kleur: Diversen
Maat: NS
Type product: Toiletvloeistof
aantal per verpakking : 1

Heeft u een vraag?

Kies een van onderstaande medewerkers om te chatten op Whatsapp, of stuur een email naar contact@vanduinkerken.com

Support Medewerker
Marketing Medewerker
Wij zijn te bereiken op 033 253 57 14 van 09:30 tot 17:00.